2012 m. liepos 22 d., sekmadienis

Sushi

Sekmadienį buvau sushi gaminimo pamokėlėje. Nesu didžiulė sushi mėgėja, bet jei kas siūlo paskanauti, neatsisakau :). Gavau dovanų iš Aidos pamokėlę, ėjau mokytis, deja, nebuvo taip lengva, kaip galvojau. Darėm kalifornietišką (gal...) , aij, koks skirtumas kokį, svarbiausia taip: paimi jūros kopūsto lakštą ir aplipdai ryžiais (apie 120g). Papasakojo ir kaip ryžius reikia virti, bet aš negirdėjau viso pasakojimo, o tik atskiras detales. Tada apvertėm mūsų paplotėlį, sudėjom agurką, avokadą ir krevetę, truputukas majonezo, susukom, suspaudėm, suformavom irs supjaustėm baisiai aštriais peiliais, kuris man kažkaip nepjovė taip, kaip aš tikėjausi... Bet nieko, jei kas pabyrėdavo, sulipdydavau iš naujo. Kaip pirmam kartui atrodė liuksiškai :) Ir dar oranžinuose ikriukuose pamirkėm.

Man buvo skanu :)
Kad ryžiai neliptų prie pirštinių, rankas sutepėm majonezu.
Pozuoju :)
Nežinau, ką galima pagalvoti apie šią nuotrauką, bet viskas yra labai paprasta - Gabija liepė įsijausti ir pavaizduoti japonę, pagrindinis akcentas - siauros akys :)))

O čia pabaigai :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą